Close
Logo

Par Mums

Cubanfoodla - Šis Populārais Vīna Vērtējumi Un Atsauksmes, Ideja Unikālas Receptes, Informācija Par Kombinācijām Ziņu Pārklājumu Un Noderīgas Rokasgrāmatas.

Kultūra

Vai ir pareizais veids, kā runāt par vīnu?

Šis ir pirmais mūsu trīsdaļīgajā sērijā, kurā izcelti daži no tiem 2023. gada nākotnes 40 garšas veidotāji . Vairāku pēdējo gadu laikā vīna nozare ir sākusi rēķināties ar savu daudzveidības un iekļaušanas problēmu. Taču iekļaujošākas vīna nozares izveide sākas ar veidu, kādos tā var izslēgt cilvēkus, atzīšanu.



Kas mūs ved pie mūsu šīs nedēļas viesa. Alise Ačajo dibināta Vīna valodnieks , konsultāciju uzņēmums, lai izglītotu vīna profesionāļus un dzērājus un paplašinātu viņu domas un runas par vīnu.

Klausieties, kā Achayo skaidro, kā viņa nokļuva nozarē; kāpēc viņa uzsāka Vīna lingvisti, daudzveidības nozīme sabiedrībā; un kā valodas paplašināšana par vīnu palīdzēs dzērājiem attīstīt to dziļāku atzinību.



  Apple Podcast logotips
  Google Podcast logotips


Epizodes atšifrējums

Transkripti tiek ģenerēti, izmantojot runas atpazīšanas programmatūras un cilvēka transkribētāju kombināciju, un tajos var būt kļūdas. Pirms citēšanas, lūdzu, pārbaudiet atbilstošo audio.

Skaļruņi: Alise Ačajo, Džeisijs Topss

Džeisijs Tops 00:08

Labdien! Laipni lūdzam vīna entuziastu aplādei. Jūs pasniedzat dzērienu kultūru un cilvēkus, kas to vada. Es esmu Džeisijs Topss. Šis ir pirmais mūsu trīsdaļīgajā sērijā, kurā ir izcelta šī gada nākotne. 40 garšas veidotāji. Vairāku pēdējo gadu laikā vīna nozarei ir jārēķinās ar tās daudzveidības un iekļaušanas problēmu. Un iekļaujošākas nozares izveide sākas ar veidu, kādos tā var izslēgt cilvēkus, atzīšanu. Kas mani ved pie mūsu šīs nedēļas viesa. Alise Ačajo. Alice Achayo nodibināja The Wine Linguist — konsultāciju uzņēmumu, kas izveidots, lai izglītotu vīna profesionāļus un dzērājus, lai paplašinātu viņu domas un runas par vīnu. Tāpēc klausieties, kā Alise skaidro, kā viņa nokļuva šajā nozarē; kāpēc viņa sāka The Wine Linguist; daudzveidības nozīme sabiedrībā un tas, kā vīna valodas paplašināšana palīdzēs vīna dzērājiem dziļāk to novērtēt.

Džeisijs Tops 01:13

Un tagad vārds no mūsu sponsora. Calling ir Kalifornijas vīnu sapņu kolekcija, kas piedāvā atšķirīgu šķirņu, stilu klāstu, un Apalaču vīndaris Džeimss Makfeils (James MacPhail) katram vīnam piešķir skaidru balsi, sadarbojoties ar slaveniem ģimenes audzētājiem, lai izveidotu Chardonnay, Pinot Noir un Cabernet Sauvignon. Savācot vairāk nekā septiņdesmit 90 punktus. Pievienojieties kādam no The Callings — pilnībā pielāgojamiem vīna klubiem, lai pirmo reizi piekļūtu jaunajiem izdevumiem, īpašiem bibliotēku krājumiem un citam. Izmantojot četras dalības iespējas, katram mīļotājam ir pieejams klubs, saņemiet trīs sūtījumus gadā vai izmēģiniet ikmēneša abonementu, piegādājot trīs pudeles mēnesī tieši pie jūsu durvīm. Lai iegūtu papildinformāciju un piekļuvi, apmeklējiet mūs pie zvanītāja wine.com backslash entuziastam.

Džeisijs Tops 02:13

Sveiki, es esmu Džeisijs Tops. Mana šodienas viešņa ir Alise Ačajo. Alise ir uzņēmuma The Wine Linguist dibinātāja, kas koncentrējas uz vīna valodas un kultūras maiņu, lai uzlabotu pieejamību. Viņa ir arī viena no šī gada vīna entuziastu nākotnes 40 garšas veidotājām. Esiet sveicināti, Alise, es priecājos, ka varat mums šodien pievienoties.

Alise Ačajo 02:35

Liels paldies, Džeisij, paldies, ka tu esi. Tas ir aizraujoši. Kā tev iet?

Džeisijs Tops 02:42

Esmu lielisks. Tāpēc es vēlos sākt ar apsveikumu ar nākotni. 40 garšas veidotāji.

Alise Ačajo 02:49

Liels tev paldies. Jā, tas ir bijis mežonīgs. Bet jā, liels paldies.

Džeisijs Tops 02:56

Tāpēc es labprāt uzzinātu par jūsu vīna ceļojumu. Vai varat nedaudz pastāstīt par to, kā jūs nonācāt pie vīna?

Alise Ačajo 03:02

Protams. Jā, tas noteikti nav vienkāršs ceļojuma veids. Bet es teikšu, patiešām, es pievērsos vīnam pēc vairākiem profesionāli maizes cepšanas gadiem, un es jutu, ka mans ķermenis kļūst mazliet noguris. Un es tikai domāju, ko vēl es varu darīt, lai mēs joprojām būtu vienādi ar līdzīgiem ēdieniem; viesmīlības nozare un es bijām sajutuši, kāpēc nekāds kalambūrs nebija paredzēts. Mācoties koledžā, es tur apmeklēju starptautisku dzērienu kursu un tiku iepazīstināts ar to, kas, kā es tagad zinu, ir vīna pasaules aisberga redzamā daļa. Un kāpēc zināšanas, bet tā, kamēr es šajā dzīves posmā domāju: labi, piemēram, kur, kur es varu pievērsties? Es atceros, cik ļoti man tas patika koledžā, un domāju, jā, tev nākotnē vajadzēs vīnu. Kad jūs kaut ko darāt ar viesmīlību. Tajā brīdī es sapņoju kādreiz atvērt savu bistro. Un tāpēc es tikai domāju, ka jums būs jāzina vīns savam bistro. Tātad, es pievērsos vīnam.

Džeisijs Tops 04:16

Es domāju, tāpat kā vīnam un ēdienam noteikti ir lieliskas attiecības, it īpaši maizē, vai ne?

Alise Ačajo 04:23

Jā, es domāju, ir iesaistīta fermentācija. Es vienmēr saku cilvēkiem, ka man interesē raudzētas lietas. Tātad jūs zināt, saldskābmaize un vīns. Tās ir divas no manām mīļākajām lietām. Tāpēc tas savā ziņā man bija gandrīz dabisks pagrieziena punkts.

Džeisijs Tops 04:38

Tātad, kurā brīdī jūs nolēmāt uzsākt The Wine Linguist?

Alise Ačajo 04:43

Protams. Es sāku darbu Vīna lingvists pagājušajā gadā, aptuveni 2022. gada janvārī. Un šajā brīdī es šajā nozarē strādāju apmēram sešus gadus, sākot ar darbu, strādāju izsmalcinātā vīna veikalā, bet pēc tam biju pavārs. par izplatītāju Masačūsetsā, pirms es to pametu un patiešām uzsāku savu ceļojumu, bet jā, tāpēc es teiktu, ka pagājušajā gadā sākās ļoti skaisti. Pašlaik tas ir diezgan jauns uzņēmums, taču es ne vienmēr esmu jauns šajā nozarē.

Džeisijs Tops 05:15

Labi, kas tad īsti ir? Vai tas ir uzņēmums, kuram patīk, vai tas ir izglītības vai resursu dēļ? Kas īsti ir vīna valodnieks?

Alise Ačajo 05:23

Jā, vīna lingvists ir konsultāciju uzņēmums. Un mūsu mērķis ir izglītot vīna profesionāļus un vīna dzērājus, mainīt un paplašināt viņu domas un runāt par vīnu. Tādējādi mēs patiešām vēlamies mainīt valodu un kultūru saistībā ar vīnu, lai labāk pārstāvētu daudz daudzveidīgāku demogrāfisko stāvokli, ko mēs tagad redzam vīna pasaulē. Un līdz ar to mēs arī vēlamies iekļaut globālo dienvidu kultūras un virtuves, un to diasporu, es neesmu pārliecināts, ka jūs zināt, es domāju, ka šobrīd, ja kāds to nezina, es domāju, ka viņam, iespējams, ir sava galva. smiltis. Bet jūs to nezināt, jūs joprojām neredzat, ka globālā tirdzniecība un tās kultūra tiek iekļauta vīna pasaulē. Un es domāju, ka tā ir tik palaist garām iespēja. Tāpēc daļa no mūsu darba ir nodrošināt, ka mēs to paplašinām tukšajā vietā. Un visbeidzot, mēs koncentrējam vīndaru darbu un vīna dārzu stāstus. Un visas šīs trīs lietas patiešām ir domātas tam, lai mainītu to, kā mēs domājam par vīnu nākotnē, lai tas būtu daudz iekļaujošāks. Tas vairāk atspoguļo mūsu pašreizējo vīna dzērāju demogrāfisko stāvokli. Un runa ir par patiesu koncentrēšanos uz pieredzi un cilvēku maņu atmiņām un vīndaru izmantošanu, lai viņus apmānītu, lai viņi patiesi pastāstītu savus stāstus par vīnu. Pa labi?

Džeisijs Tops 06:44

Tātad, tas ir labi. Tātad, pirmkārt, es domāju, tikai atgriežoties pie valodas, kas ieskauj jūs, es domāju, jūs nolēmāt ienākt un vienkārši izjaukt visu lietu, jo tā, patīk, es domāju valodā, kas apņem vīnu. sniedzas simtiem gadu senā pagātnē, vai ne? Es pieņemtu, ka tas ir kā milzīgs uzņēmums

Alise Ačajo 07:08

Man tas ir ļoti vienkārši, vai ne? Es vienmēr saku cilvēkiem, es runāju vairākās vīna valodās, un tad viņi jautā, kas tas ir. Tāpēc man patīk cilvēkiem stāstīt, ka man ir sava vīna valoda, kuras pamatā ir mans sensorais atskaites punkts. Un tad es iemācījos Eiropas slīpsvītras Rietumu sabiedrības vīna valodu, kas ir valodas vīna garuma standarts, kāds mums tagad ir. Un tāpēc es tā runāju. Un man bija tik grūti mēģināt sazināties ar vīnu, kad es jutu, ka esmu spiests runāt tikai par vīnu no šīs perspektīvas. Un tāpēc, ziniet, es tiešām skatos uz vīnu un pārtiku kā uz divām lietām, kas ir ļoti labas, pirmkārt, tās iet roku rokā, bet arī to, ka tām piemīt šī lieliskā spēja savest kopā cilvēkus no dažādām vidēm. Un tāpēc, kad es strādāju vīna nozarē un redzu, ka veids, kā mēs runājam par vīnu, valoda, ko mēs lietojam, lai runātu par vīnu, patiesībā izslēdz cilvēkus, nevis saved kopā cilvēkus, man bija reāla problēma ar to.

Es nāku no kultūras, kurā mēs esam, mēs esam ļoti orientēti uz kopienu, jo īpaši ēdiens mūs satuvina. Un tāpēc, kā jau teicu, es redzu, ka ēdiens un vīns ir līdzīgi. Un tāpēc, jo vairāk vēlējos nodarboties ar vīnu, es arī jutu kaut ko šo, šo aizraušanās aizraušanos ikreiz, kad man bija jāskatās vīns no šīs eirocentriskās perspektīvas, jo man likās, ka tas tiešām ietver daudz izslēgšanas. no daudziem cilvēkiem. Un es cenšos savest kopā cilvēkus. Un tā man, kaut kā, kā es to mainītu, un tas tiešām bija sekot vīna valodai un teikt: mums tas ir jāmaina, un tas ir jāievieš un mums ir jāmaina mūsu domāšanas veids. vīnu, lai varētu celt vairāk cilvēku pie galda.

Džeisijs Tops 09:00

Jā, es domāju, es piekrītu. Un es domāju, ka mums kā vīna nozarei šī diskusija notiek jau dažus gadus. Pareizi, pareizi. Man šķiet, ka piekrītu jūsu teiktajam. Man patīk, bet es domāju, ka tas ir teorētiski, ka vīns un ēdiens mūs vieno. Es domāju, kā vajadzētu, bet es domāju, ka tad, kad mēs sākam runāt par nozari un to, kā mēs šajā nozarē runājam un izglītojam, man šķiet, ka tas ir pareizi, pareizi, tāpat kā ikdienas vīna patērētājam, protams. tas saved kopā cilvēkus, un, ziniet, pieved cilvēkus pie galda. Bet kā jūs jūtaties par izglītību, piemēram, vīna nozares, visas sertifikācijas programmas, kas pamatā ir eirocentriskā valodā?

Alise Ačajo 09:52

Nu, jūs varat iedomāties, ka man tas šķiet problemātiski, vai ne? Un tāpēc es jums pilnībā piekrītu, ka jā, vīna vīns satuvina cilvēkus, var satuvināt cilvēkus, bet jūs diemžēl to neredzat tik daudz. Un, kur jūs to redzat, tas ir gandrīz kā vīna nozarē, kur mēs visi esam vīna profesionāļi, un mēs visi runājam vienā valodā, kurā mums ir mācīts runāt, vai ne. Un tāpēc tas bija kaut kas tāds, par ko es domāju agrāk, proti, vīns, vīna izglītība, programmas, kuras mēs šobrīd esam ieviesuši. Tas ir gandrīz kā tie radīti, lai vīna profesionāļi varētu sarunāties savā starpā. Bet patiesībā nerunāt ar patērētājiem, jo ​​tur mēs cīnāmies, tāpat kā mēs, mēs visi esam iemācīti, labi, lūk, kādas ir dzērvenes un aprikozes vai bla, bla, bla, tas viss. deskriptori, pareizi. Un tad neatkarīgi no tā, vai mums ir pieredze ar šīm piezīmēm, mēs tās vienkārši iegaumējam. Un mēs tos vienkārši izmantojam viens ar otru. Pa labi? Man vienmēr šķiet ļoti smieklīgi, kad esmu darba pasākumos, kur jūs atrodaties, jo īpaši degustācijās, kur tā patiešām ir kā nozares degustācija, un, un jūs tur redzat cilvēkus, viņi to dara, viņiem ir kā, es vienkārši, šis ir reducējoša. Šīs ir beigas, jūs vienkārši domājat, ak dievs, mums nav visu laiku jārunā šajā valodā. Un tāpēc, pārejot uz jūsu jautājumu par to, kā es jūtos par mūsu vīna izglītību, es domāju, ka tas ir problemātiski, jo tas īsti nesagatavo vīna profesionāļus, kā runāt un sazināties ar vīna patērētājiem, tas ir gandrīz kā tas bija. paredzēti tieši Vīna, vīna profesionāļiem, lai sarunātos viens ar otru, bet ne lai ievestu ikdienas cilvēkus. Un, un tas ir problemātiski. Un tad arī tajā, jo valoda ir tik stingra, ka tajā nav iekļauta arī cita kultūra un valoda. Pa labi. Tātad viena no lielākajām programmām, kas ir globāla un ir diezgan noteikta, standarts ir WSJ. T, ja paskatās uz valodu, kuru izmantojat, lai runātu par vīnu, vai jūs nepiekristu? Tas ir ļoti ierobežots, vai ne? Jā, tas nenozīmē, ka tas nepārsniedz to, kas tur ir. Un kā gan mēs, ziniet, vīna profesionāļi, kas nāk no dažādām kultūrām, var būt daļa no valodas, ja tas, ko viņiem māca, nav nekas tāds, ar ko viņi varētu saistīt, un viņiem pat nav to savās valstīs vai kultūrā. Tāpēc tagad viņi ir spiesti šīs lietas iegaumēt, un viņiem nav nekādas personiskas attiecības ar to. Un es vienkārši domāju, ka tas ir diezgan traģiski.

Džeisijs Tops 12:30

Man patīk, kā jūs to formulējat būtībā, tas ir, piemēram, izglītības sistēmas ir iemācītas mums runāt vienam ar otru, nevis runāt ar patērētāju. Tāpēc mēs vienkārši izrunājamies, piemēram, ziniet, jūs zināt, izdomātu valodu un veidu, kā runāt vienam ar otru. Pa labi? Kad patērētājs ir kā, ko, par ko jūs runājat?

Alise Ačajo 12:56

Piemēram, es to nesaprotu, pareizi. Un tā ir tik biedējoša lieta. Jo, ziniet, mēs varam izlikties, ka mēs vēlamies tikai vēja profesionāļus, bet mēs pat nezinām pusi no tā, ko mēs sakām vai citi cilvēki saka mums kā citiem profesionāļiem, vai ne, bet mēs vienkārši ejam ar to. . Un es domāju, es domāju, ka šeit tas ir gluži kā smieklīgi, jo patērētāji domā, ka mēs esam, mums vienkārši ir jābūt visbrīnišķīgākajai paletei pasaulē. Un mēs vienkārši zinām visus šos izdomātos vārdus. Un tu tikai domā, cilvēk, mēs vienkārši sakām līdzīgas lietas. Mēs esam iegaumējuši vīnogu parakstus, vai ne? Mēs to vienkārši atkārtojam, un mēs gribētu teikt tieši to pašu. Un, ziniet, es domāju, ka tas ir ļoti skumji. Un tāpēc, jūs zināt, tas ir vēl lielāks, piemēram, šis jautājums ir diezgan noslogots. Ja jūs mani neiebilstat, vienkārši palieciet uz to brīdi.

Džeisijs Tops 13:45

Protams. Protams,

Alise Ačajo 13:46

Man ir labi. Es nevēlos šeit pārņemt. Bet, ziniet, viena no lietām, ko es domāju, jā, valoda, vēja izglītība, tā ir problemātiska un tajā valodā, ko tā lieto. Un es domāju, ka, izņemot to, ko mēs tikko teicām, tas ir arī ierobežots, runājot par klimata pārmaiņām, pareizi, kad jauni reģioni tagad ražo šķirnes, kuras viņi nekad nav izmantojuši. Un reģionos, kuros es tos izmantoju, tagad izteiksme ir mainījusies, jo neatkarīgi no tā, vai ir kļuvis aukstāks vai kļuvis karstāks, tagad tas ir mainījies. Un tagad jūs man teiksiet, ka Pinot Noir vienmēr jābūt šīm piezīmēm? Pareizi, pareizi, ja tas nāk no siltāka klimata, vēsāka klimata, jauna klimata, cita izteiksmes vai, ziniet, vīndara, kas izmanto citu pieeju Pinot Noir pagatavošanai. Un tagad mēs teiksim: labi, Pinot Noir vienmēr vajadzētu sasniegt šos marķierus. Tas atkal ir ļoti ierobežots veids, kā to aplūkot. Un es domāju, ka klimata pārmaiņu kontekstā valodai būs jāmaina, lai atspoguļotu to, kas tagad ir iespējams un kas nav iespējams. Vai tam ir jēga?

Džeisijs Tops 14:58

Tas ir, piemēram, pilnībā, kas ir ideāls. Man patīk šī perspektīva. Jo tāpat kā mēs darām, mainoties pasaulei, mainās arī mūsu valoda. Es domāju, pareizi. Pareizi ir pilnīga jēga. Tātad, es domāju, kā mēs to pārvarēsim, piemēram, jūsu uzņēmums ir vairāk konsultāciju uzņēmums? Vai cilvēki ir uzņēmīgāki pret šīm izmaiņām?

Alise Ačajo 15:21

Nu, es domāju, ka jums ir jābūt precīzākam, kādi cilvēki, vēja speciālisti, kad patērētāji, cilvēki, kas atbild par izglītību, jūs zināt,

Džeisijs Tops 15:32

Jā, viss iepriekš minētais. Pa labi?

Alise Ačajo 15:35

Nu, es varu, es varu atbildēt uz Es teikšu, es teiktu, ka vīna patērētāji ir gatavi runāt ar viņiem par vīnu tā, lai tas būtu salīdzināms vai jēgpilns, nevis sēdētu augstu virs viņiem un stāstītu. kā viņiem vajadzētu piedzīvot vīnu, ko viņiem vajadzētu smaržot, degustēt un visu to, kas ir muļķības. Atkal vīns, vīna valoda patiešām ir balstīta uz mūsu maņu atskaites punktu. Tātad tam, kā es uzaugu un augiem, augļiem, tekstūrām, smaržām, ar kurām es uzaugu, ir liela nozīme tajā, ko es minēju iepriekš, manā personīgajā vīna valodā, kas, starp citu, ir vissvarīgākā, katra savā valodā. Vīns ir vissvarīgākais neatkarīgi no tā, ko kāds cits jums teiks, jums vajadzētu smaržot. Tas, ko tu smaržo, ir tavs un tikai tavs. Un tāpēc es domāju, ka vīna patērētāji vēlas, lai mēs atrastu jēgpilnākus veidus, kā runāt ar viņiem par vīnu. Tāpēc tā vietā, lai runātu par notīm, kāpēc mēs nesākam runāt par to, kur vīni nāk no vīndaru stāstiem un kāds bija gads, kas notiek, ziniet, tur ir vairāk cilvēciska saikne, kad mēs sākam ievest zemes ekosistēmas un cilvēkus, ka tas viss notiek vīna darīšanā. Tāpēc es negribu runāt par to, labi, jums vajadzētu saņemt piezīmes par melnajiem ķiršiem un dzērvenēm, un meža zemi, visām šīm lietām, bet drīzāk par to, kas ļaujiet man sniegt jums šī vīna kontekstu. Un tad parunāsim par to, ko jūs piedzīvojat, vai ne. Un es zinu, ka jūs piedalījāties manā seminārā IPNC. Tātad, iespējams, varat nedaudz uzlabot to, kā tas jūtas. Bet tā es vadīju savu degustāciju. Tas ir nevis sēdēt un stāstīt, kas jums būtu jāsaņem, bet gan sniegt jums fonu, ko es labprāt darītu vairāk, bet sniegt jums vīna fonu, vīna kontekstu, pareizi, tā stāstu, un tas viss. Un tad mēs ejam cauri un izmantojam savas maņu atmiņas, lai runātu par šo vīnu. Tāpēc es domāju, ka vīna patērētāji to novērtētu. Es domāju, ka tas ir tas, ko viņi meklē. Manuprāt, tas ir arī veids, kā mēs vairāk cilvēku piesaistām vīna baudīšanai, nevis vīna patērētāji, kuri saka: ziniet, kas, piemēram, tas ir, tas vienkārši nav, tas ir pārāk pretenciozi. Es jūtos nevietā. Un tad, runājot par vīna profesionāļiem, man šķiet, ka tas man jautās, tas, ko es šeit cenšos darīt, nav vispopulārākā lieta, vai ne? Piemēram, viņi vienkārši ir, kas jūs esat? Kā jūs teicāt iepriekš? Šī valoda ir bijusi jau ilgu laiku, kas es esmu, bet es nāku, sakot: Hei, mums tas ir jāmaina. Un tad tas ir arī, piemēram, labi, kā mēs to mainām? Un es saku: es nesaku, ka man ir visas atbildes, bet man ir diezgan labs priekšstats par to, kas nav izdevies un kas nedarbojas. Pa labi. Tāpēc nedariet to. Neturpināsim darīt to pašu. Jā, tāpēc es domāju, ka vīna profesionāļiem būs grūtāk pārvērst savus prātus, piemēram, labi, labi. Tas ir gandrīz kā varas atdošana. Es domāju, ka tā ir sajūta, kad pēkšņi jūs kā vīna profesionālā joma, piemēram, jūs nevarat vairs paturēt šo spēku, stāstīt patērētājiem, kā, kad, ko, jūs zināt, kāpēc viņiem vajadzētu patērēt vīnu, vai pēkšņi es viņiem saku, ka tai nevajadzētu būt jūsu lomai. Un to dzirdēt nav patīkami. Pa labi? Un tad, protams, vīna izglītība. Nu, es nezinu, kā viņi jūtas pret mani. Bet es atkal varētu iedomāties, ka tā nav populāra lieta, vai ne. Bet, manuprāt, mums kā nozarei patiešām ir jāmainās, jo mums nav plaukstošas ​​nozares, ja mēs neapmeklējam to, kā mēs runājam par to, kāpēc. Un tāpēc aizmirsti, ko es daru. Padomājiet par šīs nozares labklājību, ja mēs nemainīsim veidu, kā mēs runājam par to, kāpēc. Un tam ir, ir pierādījumi. Es domāju, ka ik pēc pāris mēnešiem iznāk jauns raksts: Ak, kāpēc tūkstošgades cilvēki nedzer Ak, kāpēc vīns, vai zināt, cilvēki pāriet uz bezalkoholisko dzērienu lietošanu, visām šīm lietām, un ir tik daudz tas, ziniet, ir ļoti saistīts ar to, kā tiek uztverts vīns. Jā.

Džeisijs Tops 19:48

Jā, man šķiet, ka to ir ļoti grūti dzirdēt, jo tā ir vesela sistēma, vai ne? Tā ir sistēma, kas, jūs zināt, tika izveidota, jo, manuprāt, tika radīts pats vīns, kā jūs to aprakstījāt, lai mēs to varētu baudīt un dalītos ar cilvēkiem. Bet es domāju, ka nozare kļuva par šiem vārtiem un vēlējās neļaut cilvēkiem. Tāpēc viņi izveidoja šo sistēmu, kas atturēs cilvēkus no tā. Tāpēc tagad pamatā ir šīs sistēmas demontāža un vairāk cilvēku iesaistīšana. Un tas būs grūti. Bet es domāju, ka daudzi vīna profesionāļi, proti, mums patīk amatniecība, mums patīk tas, ko darām, un mēs vēlamies piesaistīt vairāk cilvēku. Tāpēc es domāju, ka tas ir tikai varbūt tiem, kas vēlas doties iegūt sertifikātu un būtībā iegūt formālu izglītību, tas ir lieliski. Bet tikai ziniet, ka jums būs jāveic daži pētījumi, kad jūs saņemsit sertifikātu un kā patīk runāt ar patērētājiem, savādāk nekā tas, kāda veida skola jūs māca, līdz šīs programmas iemācīsies paplašināt savu valodu. , ES domāju,

Alise Ačajo 21:01

Pa labi. Mana lieta ir tāda, piemēram, ja vienas sertifikācijas programmas nemaina to, kā tās runā par vīnu, tad kā tās darbojas kā vīna profesionāļi? Tu saproti ko ar to domāju? Piemēram, ja jūs nesagatavojat mūs, lai mēs varētu veikt savu darbu, labākā nedēļas nogale? Un kāds ir tavs mērķis? Un es domāju, ka tā ir viena lieta, mums ir jāatkāpjas. Tāpat kā viņiem nevajadzētu kontrolēt vīna profesionāļus, man šķiet, ka tas darbojas roku rokā, vai ne? Jūs mācāt mums, ka jūs specializējaties vēja valodā un visās lietās, kāpēc jauni skolotāji mūs sagatavo šai nozarei, mēs ejam darīt savas lietas. Un, ja jūs skatāties uz nozari un to, kā tai klājas kā nozarei, un jūs neatzīstat, kur ir trūkumi, tādējādi nemainot savu pieeju tai, tādējādi mūs kā vīna profesionāļus būtībā pieviļ, kāds ir tavs mērķis? Tas ir jautājums, kas man ir. Pa labi. Un tāpēc es domāju, ka mums tas ir jāraugās. Bet es nē, es nedomāju, ka agrāk tas izklausās tā, ka vīna profesionāļiem visiem nepatīk mans darbs, es domāju, ka daudzi no mums vēlas mainīt šo nozari, jo mums tā ļoti patīk. Pa labi? Mums patīk apvienot cilvēkus un dalīties ar vīna burvību. Un tāpēc es domāju, ka mums to ir vienkārši grūti izdomāt. Labi, kā mainīt šo lietu, kas mums ir mācīta, tādā veidā, kā mums ir mācīts runāt par to, kāpēc un kā mēs to mainām? Un es domāju, ka tas ir vienkāršāk. Tiešām? Individuālā līmenī. Tas ir patiešām vienkārši. Piemēram, kāpēc tu mīli vīnu? Kas ir tas vīnā, kas jūs aizrauj pirms valodas, un tas viss, ko jūs vēlētos, lai cilvēki zinātu par vīnu? Ja jūs runātu ar saviem draugiem par vīnu un jums būtu pudele, kurā jūs vienkārši esat iemīlējies? Kas tas ir par vīnu, par ko jūs vēlaties ar viņu runāt? Cerams, ka tu neesi tā, ak, cilvēk, vienkārši nebija pušķi, notis un aromāts. Cerams, ka jums ir vairāk, ko teikt, pareizi, un tad ļaujiet viņiem to piedzīvot nevis tā, kā vēlaties, bet gan pašiem. Un varbūt viņiem tas nepatiks. Bet varbūt viņiem tas patiks tikai tāpēc, ka viņiem patīk redzēt prieku, ko jūs no tā gūstat, jo arī tas tā ir. Un tāpēc es domāju, ka ikvienam profesionālim tā patiešām ir kā izvēle, kas jums ir jāizdara, piemēram, es jums neteikšu, ka labi, ja jūs nemainīsit to, kā runājat par to, kāpēc jūs smejas, jūs nemīlat. Es to nemaz nesaku. Es domāju, ka mēs ļoti baudām vīnu un mīlam visu, kas ar to nāk. Kā mēs turpināsim? Vai arī kā mēs virzāmies uz telpu, kurā mēs piesaistām vairāk cilvēku, nevis tikai vispārīgi sakot, ka vairāk cilvēku, bet es vēlos redzēt vairāk daudzveidības vīna nozarē. Es vēlos, lai vīna dzērāju demogrāfija tiktu atspoguļota pašā nozarē, jo tā mēs varam likt viņiem justies kā daļai no tās.

Džeisijs Tops 24:07

Katra vīna glāze stāsta par stāstu. Šie stāsti atklāj slēptu vēsturi, garšas un kaislības, un dažreiz tie atklāj mūsu drūmākās vēlmes. Un vīna entuziastu jaunākā aplāde. Slavenā žurnāliste Ešlija Smita preparē vīna pasaules pavēderes. Mēs dzirdam no cilvēkiem, kuri zina, ko tas nozīmē, kad mīlestības un aprūpes produkti kļūst par vairošanās, ļaunprātīgas dedzināšanas un pat slepkavību avotu. Katra sērija ieved klausītājus noslēpumainajā un vēsturiskajā vīna darīšanas pasaulē un noziegumos, kas kopš tā laika kļuvuši par Vinfamous. Šī aplāde lieliski sader gan ar vīna cienītājiem, gan vēstures nerdiem, gan noziedzības cienītājiem. Tāpēc paņemiet glāzi sava iecienītākā vīna un sekojiet aplādei, lai pievienotos mums, kad mēs iedziļināmies visu laiku kritumu līkločos, šokējošos vēja noziegumos, sekojiet Vinfamous pakalpojumā Apple, Spotify vai visur, kur klausāties, un noteikti sekojiet līdzi šovu, lai jūs nekad nepalaistu garām nevienu skandālu, jaunas sērijas tiek rādītas katru otro trešdienu.

Džeisijs Tops 25:16

Es gribu runāt par to, kad jūs pirmo reizi satikāties. Tātad, jā, mūsu klausītājiem, lai mazliet uzzinātu, es satiku Alisi IPNC, kas ir Starptautiskās Pinot Noir svinības Oregonā, šīs vasaras sākumā, un viņa vadīja šo semināru par vīna valodu. Un es biju klasē, un mēs degustējām Pinot Noir. Tātad, par dažādiem Pinot Noir veidiem, un viņa vēlējās, lai mēs runājam par to, ko mēs garšojam un smaržojam, un lietojam savu valodu. Nu, kāds izmantoja meža zemi, es pat nezinu, vai tā bija Alise vai kāds cits klasē. Un es iesaucos un teicu: es ienīstu meža grīdu. Es domāju, ka šis termins ir tik nepieejams. Un, ziniet, es domāju, ka es runāju par pārīšanām, un man šķiet, ka neviens nevēlas gaļas klaipu savienot pārī ar meža zemi, piemēram, ko tas nozīmē? Un tad kāds teica: ak, jā, kā ar rozmarīnu? Un es domāju: Jā, tas ir labāk. Tas ir labāk, tas ir daudz pieejamāks. Un tad vismaz bija tā, nu, ne man. Un man bija kā: Ak, pareizi. Tāpēc mans skatījums uz pieejamību nozīmē tikai amerikāņus un amerikāņu pieredzi, cilvēkus, kas dzimuši un auguši Amerikas Savienotajās Valstīs, un es nedomāju par to globāli. Tāpēc manā redzējumā tika pārbaudīts, piemēram, ak, tas viņam ir pieejamāks, jo nav pieņemams. Un tā jūs vismaz principā turpinājāt precizēt un runāt par to, kāda veida mežs? Vai jūs varat par to runāt?

Alise Ačajo 27:02

Jā, absolūti. Un es domāju, ka tas ir kaut kas tāds, ka vīna valodas skaistums ir tāds, ka, ja mēs ļaujam cilvēkiem dalīties savā jutekļu atskaites punktā, pareizi, tad mēs sākam paplašināt savu valodu, savu pieejamību, pareizi, kā vīna profesionāļi, it īpaši klausoties, kā citi cilvēki apraksta to pašu vīnu savā valodā, mēs no tā mācāmies vai arī uzzinām vairāk par viņiem un viņu kultūru. Un tā ir cilvēciskā savienojamība, ko es labprāt redzētu vairāk vienā valodā. Bet, atgriežoties pie meža grīdas, jūs zināt, to izmanto diezgan bieži. Un tāpēc es teicu, ka es ļoti labi pārzinu notis, par kurām mēs cenšamies teikt, ka šis vīns pastāvēja, kad mēs, kad mēs to iesaiņojam vienā deskriptorā, ko viņi pēta. Bet man patīk iet tālāk par to. Kad es biju, kad es dzirdu cilvēkus sakām: kodols, es vienmēr esmu, piemēram, kurš mežs? Vai tas ir? Pa labi? Jo lieta tāda, ka visi meži smaržo savādāk. Un tad tas ir, piemēram, kurā gada laikā? Vai šis ir mežs? Piemēram, uzkrāsot man attēlu? Tā arī mēs, un tad es domāju, ka šajā konkrētajā gadījumā mēs, mēs iegājām, bija kāds, kurš arī ieradās no Bostonas apgabala. Un tāpēc viņi saprata, ka es viņiem saku, ka es visu laiku skrienu šajā takā, un es skrienu visas četras sezonas. Un tāpēc es zinu, kā tas smaržo katru sezonu, vai ne? Kad tas mainās, es zinu, pēc kā smaržo grīda. Un tā, es teicu, vai tas ir Medfordas ceturtais stāvs? Tāpat kā šī, šī aizsargājamā zeme, kurai es visu laiku skrienu cauri. Vai arī jūs zināt, piemēram, mežs Itālijā? Vai tas atrodas Itālijas ziemeļos, kur tas tiešām ir vairāk Alpu? Un tāpēc tas smaržos savādāk? Un tāpēc es gandrīz domāju, ka, ja mums patīk, es neiebilstu, ka cilvēki izmanto degustācijas piezīmes, bet sniedziet man kontekstu, Paint me a Picture about it. Jo pat tas pats par sevi vairāk stāsta, nevis vienkārši pasaka un virzās tālāk, vai ne? Tāpēc, iespējams, jums tas nav jādara, iespējams, neredzat, ko es saku, kad es saku kursprogrammatūra, bet, ja es jums uzzīmēšu attēlu, cerams, ka tā būs daudz jautrāka saruna. Pa labi? Bet jā, es atkal domāju, ka vīna valoda, mēs sakām eirocentriska, jo tā ir ļoti eirocentriska, bet, lai piebilstu arī to, tas ir tāpat kā, ja jūs esat šeit, ASV un esat pieaudzis. ASV, un jūs runājat par vēju, un tas ir arī jūsu vispārīgais plašs sensoro atskaites punkts, vai ne? Jūs esat ēduši līdzīgus ēdienus, taču es varētu arī teikt, ka, atrodoties šeit, Klusā okeāna ziemeļrietumos un Jaunanglijā, mēs esam ēduši arī dažādus ēdienus, tāpēc tie ir pat vienā valstī, un notis jau atšķiras. Tāpēc es vienkārši domāju, ka mums vienkārši nav jāgatavo vīns. Vīna josla bija tik galīga, pareizi. Es domāju, ka tas ir viss, tas patiešām ir atklāts, ļaujot cilvēkiem dalīties ar to, ko viņi patiešām dabū, un pastāstīt mums par to. Un tāpēc es domāju, ka, ja jūs atceraties, sesijā es principā jautāju visiem: ikreiz, kad kāds teica kādu piezīmi, ka es nesaprotu, kā tas ir, ko viņi domā, es lūgtu viņus precizēt, vai ne? Pastāstiet man vairāk par to, kāpēc jūs to saņemat. Un, ziniet, es atceros, ka kāda dāma teica: Ak, es saprotu, man ir ļoti spēcīgs gars. Un es sacīju: kāds gars? Un tad viņi kļuva kā rums, kas tiek ražots šeit, pie okeāna, un viņai bija prātā ļoti specifiska tēma. Bet, ja viņa tikko teica, ka šeit ir karstu alkoholisko dzērienu notis, tas īsti neapraksta vīnu. Bet viņai prātā bija vesela aina. Un es centos panākt, lai viņa pastāsta mums kontekstu, kas ir šīs piezīmes. Un tad viņš bija patiešām lielisks. Es nekad neesmu bijis tur, par ko viņš runāja, bet es varēju, varēju sākt redzēt, ko viņa mēģināja pateikt. Pa labi. Tātad

Džeisijs Tops 31:02

Jā, es domāju, es, mans prāts bija satriekts. Kad jūs domājat, ka patiesībā, jūs zināt, jums ir pilnīga taisnība. Tas, ka es nedomāju, ka meža zemsedze ir pieejama, nenozīmē, ka tā nav pieejama citiem cilvēkiem. Un es vienkārši domāju, piemēram, savā priekšskatījumā, tā tas bija, proti, jūsu klase bija lieliska. Jūsu seminārs bija pārsteidzošs.

Alise Ačajo 31:34

Paldies. Tas ir tikai, tas ir tikai, mums vienkārši ir jāpaplašina mūsu darbības joma, bet mēs to nevaram izdarīt. Bez citiem cilvēkiem mums apkārt. Jūs zināt, piemēram, jūs nevarat sēdēt vakuumā un teikt: labi, es paplašināšu savu vīna valodu. Kā jūs to darīsit, ja nesazināsieties ar citiem, kuriem ir atšķirīgas sensorās notis. Un jūs esat un tad arī jūs savā valodā neiekļaujat citas kultūras un virtuves, vai ne. Tāpēc ir ļoti grūti to paplašināt, ja jūs faktiski nepārsniedzat to, kas jums jau ir. Tāpēc es domāju, ka tā ir tāda, kāda ir tāda, ka vīna valodas maiņai nav jābūt tik biedējošai, kā, manuprāt, daži cilvēki to uzskata. Es tikai vēlos vīna valodā radīt vairāk cilvēciskas saiknes, vai ne? Globālo dienvidu un diasporas kultūras un virtuves ieviešanu, vīndaru un viņu zemes stāstu un visu vīna darīšanas darbu, piesaistot vairāk cilvēku ar dažādu izcelsmi, lai dalītos savos stāstos. ka mēs varam paplašināt šo valodu, lai jūs varētu teikt rozmarīns, un es varu pateikt kaut ko citu. Un mēs tikko aprakstījām to pašu līniju. Un tas ir labi. Tas ir mans mērķis, mans redzējums par šo nozari. Tātad, manuprāt, tas ir vienkārši.

Džeisijs Tops 32:57

Jā, piemēram, teorētiski, ja mēs vienmēr Kumbaja? Jā, nē, es tam piekrītu. Man patīk tas, ko sakāt, jo tas ir tāpat kā neatņemt domu, ka Pinot Noir var smaržot pēc ķiršiem, bet tas var smaržot arī kaut ko citu, izņemot ķiršus, vai ne? Piemēram, ja jūtat ķiršu smaržu, tas nav nekas. Tas nav nepareizi. Pa labi. Bet, ja jūtat kaut ko citu, tas ir pareizi. Jums var būt arī taisnība. Tās ir jūsu tiesības.

Alise Ačajo 33:26

Pa labi. Piemēram, ja es nebūtu audzis ar ķiršiem, bet jūs, iespējams, man ir cits vārds līdzīgai noti vai vesela aina. Un es domāju, ka tas, ko es gribu redzēt, ir tas, ka tas vairāk atbilst normai. Un es domāju, ka man, it kā es biju vīna profesionāle, tas nav tik daudz, bet tas nozīmē, ka mums nav darba, vai ne? Mēs tikai nedaudz apgūstam, kā mēs darām šo darbu, vai ne? Mēs attālināmies no vadītāja sēdekļa un esam pieredzes veicinātāji, jo tas ir vīns dienas beigās. Vīns ir pieredze. Un kā mēs varam radīt jēgpilnu pieredzi cilvēkiem, tas ne vienmēr stāsta viņiem, kā to piedzīvot, bet gan drīzāk dod iespēju viņiem justies, ka viņi var sazināties viens ar otru, nebaidoties pateikt nepareizu lietu vai nepaaugstinātas aukslējas. vai uzlabotas aukslējas? Kā mēs radām pieredzi, kur

vīna dzērāji ar dažādu pieredzi, dažādu vīna ceļojumu vai dažādu pieredzi uzskata, ka galda dzērieni ir viens un tas pats vīns un viņiem ir neticami pieredze? Tas ir jautājums, kuru es atstāju. Tas ir atvērts jautājums vīna profesionāļiem, ko es patiesi uzdodu.

Džeisijs Tops 34:44

Jā, un es domāju, ka tas ir kā turpinājums, jo tā būs mežonīga atbilde. Protams, mēs visi to varam izdomāt. Tāpat kā katrs reģions vai līdzīgi, es domāju, pat tādi mediji kā šeit, Wine Enthusiast, mēs vienmēr meklējam veidus, kā uzlabot vīna pieredzi.

Alise Ačajo 35:06

Pa labi? Jā, tas noteikti nav viegls darbs. Pa labi. Bet es nedomāju, ka tas ir arī tik sarežģīti, kā mums šķiet, jo vīns nav sarežģīts. Tas ir lauksaimniecības produkts. Jā. Viņi ir lieliski. Tātad, mums vienkārši ir jāiet mazliet tālāk, zemē. Un tā ir vīna izcelsme. Piemēram, mēs vienkārši devāmies mazliet. Mēs esam tālu no tā, kas ir vīns, un es domāju, ka dažreiz tas, kā mēs par to runājam un ko jūs redzat šajā nozarē, vienkārši domā, vai mēs joprojām runājam par vīnu? Piemēram, kā mēs saņēmām? Piemēram, es joprojām runāju par tām pašām lietām, ziniet, tāpēc es teiktu, ka es gribētu atgriezt vīnu tā izcelsmē. Un, jūs zināt, un izmantojiet cilvēcisko saikni, lai pie galda liktu vairāk cilvēku. Tā kā tā ir pieredze, kurai vajadzētu būt pieejamai ikvienam.

Džeisijs Tops 36:16

Man ir tikai viens pēdējais jautājums tev, Alise. Protams. Ko tu dzer? Kas šajās dienās ir jūsu glāzē?

Alise Ačajo 36:24

Ak, cilvēks, tāpēc es esmu dzēris Oregonas vīnu, jo es gribēju pateikt precīzi. Tātad jūs zināt, es esmu, jocīgākais ir tas, ka es neesmu dzēris Pinot Noir. Tā ir Pinot Noir zeme. Taču es ceru, ka līdz šīs mīlestības beigām dalīšos ar cilvēkiem, ir visi citi vīni, kas nav Pinot Noir un kas tiek ražoti ielejā. Un tas ir tas, ko es patiešām izbaudu. Ziniet, man ir bijuši pāris mājdzīvnieki, kas ir patiešām lieliski. Viens mani patiešām aizrāva tikai tāpēc, ka tas bija tik patīkami. Visi Chardonnay pet-nat no sauszemes? Un tad es to atradu Pinot Gris Muscat Riesling maisījumu, ko sauca par Limited Edition. Tas bija jautri. Tieši to es saucu par galvas skrāpi, tas bija viens no tiem vīniem, kas tikai turpināja attīstīties, un es tikko pirku daudz, un es biju ļoti iemīlējies šajā veidā, jo atceros, ka vienkārši domāju, ka cilvēks, tas ir tāds brīnums, ka jūsu prātā, kāpēc jums patīk šī lieta? Tātad, bet jā, man kopumā patīk, ka man patīk baltie maisījumi. O jā. Un tad es tikai pievienoju šo, un atradu vēl vienu, ko sauc arī par Big Salt. Man vienkārši patika etiķetes aizmugurē nebija nē, it kā nekas neliecinātu par to, kāds būs maisījums. Bet es esmu milzīgs cienītājs vienkārši izmēģināt jaunu vīnu, ko nekad iepriekš neesmu dzēris, un tāpēc es biju kā liela sāls. Labi, forši. Man patīk nosaukums, piemēram, etiķetes ir ļoti vienkāršas. Es to paņēmu mājās. Un, kad es to atvēru, es atceros, ka cilvēks domāja, it kā šeit ir jābūt kā Maskatam vai komfortablai izturēšanās. Un tāpēc es iegāju tiešsaistē, lai to meklētu. Un, protams, tā bija svilināšana. Maskata. Un tad, piemēram, bija vēl viena lieta. Tas bija smuki, es domāju, tā ir mana aleja. no baltajiem maisījumiem. Pareizi. Ak, garšīgi. Jā, tātad viss šeit, ielejā. Tātad, jūs zināt, tas ir tas, ko es šajās dienās malkoju. Tas ir tikai visu pārējo šķirņu atrašana, par kurām mēs īsti nerunājam

Džeisijs Tops 38:35

nost no

Alise Ačajo 38:36

Nost no ceļa. Jā, jā, ir bijis labi.

Džeisijs Tops 38:41

Alise Ačajo. Liels paldies, ka pievienojies man. Bija ļoti patīkami ar jums runāt.

Alise Ačajo 38:46

Liels paldies par mani, Džeisij, es ceru, ka tev būs brīnišķīga diena.

Džeisijs Tops 38:55

Kāpēc vīns satuvina cilvēkus neatkarīgi no viņu atšķirībām. Vārdi ir ļoti spēcīgi. Un valoda, ko mēs lietojam vīnā, var palīdzēt piesaistīt vairāk cilvēku pie galda, vai arī tos var izmantot kā instrumentus, lai izslēgtu, manuprāt, jo daudzveidīgāka ir nozare, jo interesantāks ir vīns. Kādas ir tavas domas? Ja jums patika šodienas sērija, mēs labprāt izlasītu jūsu atsauksmes un dzirdētu jūsu domas. Varat sūtīt mums savus komentārus un jautājumus aplādes vietnē wine enthusiast.net. Un, hei, kāpēc gan nepateikt saviem vīnu mīlošajiem draugiem, lai viņi mūs apmeklē, lai atcerētos, ka varat abonēt šo aplādi Apple, Google, Spotify un jebkur citur, kur klausāties aplādes. Varat arī doties uz vietni wine enthusiast.com backslash aplāde. Lai iegūtu vairāk epizožu un stenogrammu. Es esmu Džeisijs Topss. Paldies par klausīšanos.