Close
Logo

Par Mums

Cubanfoodla - Šis Populārais Vīna Vērtējumi Un Atsauksmes, Ideja Unikālas Receptes, Informācija Par Kombinācijām Ziņu Pārklājumu Un Noderīgas Rokasgrāmatas.

apraide

Vīna entuziastu aplāde: TikTok ir liela ietekme uz vīna pasauli

  Amandai Makrosinai TikTok ir liela ietekme uz vīna pasauli
Attēls ar Getty Images, Amandas Makkrosinas pieklājību

TikTok popularitātei pieaugot, vīna kopiena to ir pamanījusi . Vīndari, ietekmētāji un eksperti ir kļuvuši par regulāriem īsvideo platformas veidotājiem. Tāpēc šonedēļ mēs iedziļināmies platformā.



Kas ir TikTok? Kā tas darbojas? Un kāpēc vīna sabiedrība veiksmīgi lēkā uz priekšu? Redaktors Džeisijs Topss sarunājas ar Amanda Makrosina lai uzzinātu. Makkrosins ir sertificēts someljē, bijušais vīna direktors un Vīna entuziasts Wine Star kandidāte, un viņa īsā laikā platformā ir savākusi gandrīz 200 000 sekotāju.

Šeit Tops un McCrossin apspriež, kāpēc vīna biznesā iesaistītajiem ir nepieciešama spēcīga sociālo mediju klātbūtne, kā TikTok varētu būt izdevīgs vīna ražotājiem un kādi videoklipi darbojas labi.



  Apple Podcast logotips   Google Podcast logotips

Epizodes atšifrējums

Transkripti tiek ģenerēti, izmantojot runas atpazīšanas programmatūras un cilvēka transkribētāju kombināciju, un tajos var būt kļūdas. Pirms citēšanas, lūdzu, pārbaudiet atbilstošo audio.

Skaļruņi: Amanda Makrosina, Džeisijs Topss

Džeisijs Tops 00:09 Labdien, un laipni lūdzam vīna entuziastu aplāde. Jūs pasniedzat dzērienu kultūru un cilvēkus, kas to vada. Es esmu Džeisijs Tops, Wine Enthusiast redaktors. Šonedēļ mēs iedziļināmies TikTok pasaulē. Tātad, kas ir TikTok? Kā tas darbojas? Un kāpēc vīna sabiedrība veiksmīgi lēkā uz priekšu? Es apsēdos kopā ar Amandu Makrosoni, lai uzzinātu. Amanda ir sertificēts vīnzinis, bijusī vīna direktore un vīna entuziastu vīna zvaigznes kandidāte, un viņa platformā īsā laikā ir savākusi gandrīz 200 000 sekotāju. Tāpēc klausieties, kā mēs apspriežam, kāpēc vīna biznesā iesaistītajiem ir nepieciešama spēcīga sociālo mediju klātbūtne, kā TikTok varētu būt izdevīgs vīna ražotājiem. Un tieši kādi videoklipi labi darbojas īso video platformā. Katra vīna glāze stāsta par stāstu. Šie stāsti atklāj slēptu vēsturi, garšas un kaislības. Un dažreiz viņi atšķetina mūsu drūmākās vēlmes. Un vīna entuziastu jaunākā aplāde, bēdīgi slavenā žurnāliste Ešlija Smita, izdala vīna pasaules apakšējo daļu. Mēs dzirdam no cilvēkiem, kuri zina, ko nozīmē, kad mīlestības un rūpju produkti kļūst par alkatības, dedzināšanas un pat slepkavību avotu. Katra epizode ieved klausītājus noslēpumainajā un vēsturiskajā vīna darīšanas pasaulē un noziegumos, kas kopš tā laika ir kļuvuši bēdīgi slaveni. Šī aplāde lieliski sader gan ar vīna cienītājiem, gan vēstures nerdiem, gan noziedzības cienītājiem. Tāpēc paņemiet glāzi sava iecienītākā vīna un sekojiet aplādei, lai pievienotos mums, iedziļinoties visu laiku šokējošāko vīna noziegumu līkločos. Sekojiet viņu bēdīgi slavenajiem ierakstiem Apple, Spotify vai visur, kur klausāties, un noteikti sekojiet šovam, lai nekad nepalaistu garām nevienu skandālu. Jaunas sērijas tiek rādītas katru otro trešdienu. Sveiki, es esmu Džeisijs Topps redaktora palīgs šeit vietnē Wine Enthusiast, un šodien mēs apspriežam vīnu un TikTok. Mana viešņa ir Amanda Makrosina. Un ar vairāk nekā 175 000 sekotāju Amanda ir vīna māksliniece, kurai Tiktok iet ļoti, ļoti labi. Sertificēta soma Amanda ir strādājusi gan Ņujorkā, gan Kalifornijā, iespējams, visvairāk preses restorānā un Napas ielejā, kur viņa bija vīna direktore. Amanda bija arī viena no mūsu vīna entuziastu vīna zvaigznēm. Un tagad viņa pārņem vīna sociālos medijus. Laipni lūdzam, Amanda. Esmu tik priecīgs, ka šodien vari mums pievienoties.

Amanda Makrosina 02:55 Ak, es priecājos būt šeit. Džeisijs Topss liels paldies par to, ka esat mani.

Džeisijs Tops 02:57 Tātad jūsu CV par vīnu ir diezgan iespaidīgs. Bet atgriezīsimies. Tāpēc es vēlos uzzināt, cik ilgi jūs nodarbojaties ar vīnu un kur sākās jūsu vīna ceļojums. Jā, tā

Amanda Makrosina 03:11 Esmu bijis vīnā, ak, dievs, man šķiet, ka nu jau nedaudz vairāk kā desmit gadus. Un es sāku Ņujorkā. Es domāju, tāpat kā daudzi no mums vīna nozarē. Es nesāku vīna nozarē, bet es sāku ar izklaidi. Tātad mans grāds ir muzikālajā teātrī. Es profesionāli strādāju uz skatuves apmēram desmit gadus, pirms tam biju bērns aktieris. Un tad es devos uz muzikālā teātra skolu, kā jau teicu, un tad devos uz Ņujorku un darīju tur savu darbu. Bet, strādājot savā blakusdarbā, kas bija privātā klubā Manhetenā, es pieķēru vēja kļūdu, un mani patiešām pārņēma viss kultūras dzīvesveids. Man patika tā akadēmiskais aspekts. Man patika ienirt informācijas bedrē un vienkārši atklāt, ka ir bezgala daudz lietu, par kurām interesēties. Kopš tā laika tas ir bijis interesants ceļojums, un, kā jūs minējāt, es devos no Ņujorkas uz Kaliforniju un tur arī izdarīju dažas lietas.

Džeisijs Tops 03:58 Lieliski. Tātad jūs teicāt, ka strādājāt privātā klubā, piemēram, kā lauku klubā?

Amanda Makrosina 04:04 Jā. Tātad jūs zināt, tas ir interesanti, jūs to jautājāt, jo esmu pārcēlies no Filadelfijas ārpuses, kur tādas lietas neeksistēja. Bet es strādāju šajā vietā, ko sauc par Core Club, kas būtībā ir kā lauku klubs pilsētā, vai ne. Bet nav tenisa, golfa vai kaut kā tamlīdzīga. Tas ir tikai sabiedrisks klubs. Tātad tas ir paredzēts Manhetenas elitei. Pievienoties ir ļoti dārgi. Bet tā bija patiešām interesanta vieta, kur strādāt, jo acīmredzami ir daudz naudas un tāpēc vīna iegādei tiek tērēta liela nauda. Un tāpēc, kad jūs pirmo reizi mācāties un iegūstat garšu, jūs zināt, labākais, kas vīna nozarē ir. Tā ir diezgan laba vieta, kur sākt.

Džeisijs Tops 04:37 Labi, lieliski. Jā, es jau sen, sen strādāju lauku klubā par bārmeni.

Amanda Makrosina 04:43 Tā ir noskaņa.

Džeisijs Tops 04:45 Noteikti noskaņa. Tātad sociālie mediji, tie ir milzīgi. Jūs zināt, kā tas sākās tikai, lai sazinātos ar mūsu draugiem. Jā. Un tad sākās bizness, ziniet, to izmantojot, un es to nedaru Nē, piemēram, dažiem tas nav dabiski, vai jums tas ir dabiski?

Amanda Makrosina 05:05 Es domāju, ka tas man ir dabiski, ne vienmēr šajā sociālajā aspektā, bet gan radīšanas aspektā. Es domāju, ka, iespējams, vispirms uzskatu sevi par radošu vai mākslinieku. Un man tas ir sociālais aspekts, kas man ļoti patīk. Tāpēc man šķiet dabiski, ka es domāju, ka lielākā daļa cilvēku mani raksturotu, ja zinātu, vai arī, manuprāt, mani tuvie draugi raksturotu mani kā ļoti kautrīgu un ne pārāk draudzīgu. Man patika būt uz skatuves, bet, ziniet, man patika, ka esmu mazliet intraverta. Tāpēc man sociālie mediji ir patiešām labs veids, kā piekļūt tām manas sociālajām daļām, par kurām es parasti uztraucos nedaudz vairāk. Labi,

Džeisijs Tops 05:52 Tā ir lieliska atbilde. Es arī esmu tieši otrādi. Bet es sociālos medijus izmantoju tikai sociāli. Tāpēc man ir kaut kā neērti iepatikties, darīt to pazemojošu, piemēram, Ak, lūk, šis ir šis raksts, ko es rediģēju, vai šeit ir raksts. Tā tas ir, tas vienkārši nav dabiski. Prieks manis.

Amanda Makrosina 06:11 Es domāju, ka daudzi cilvēki tā jūtas. Jā, jā, es domāju, ka daudziem cilvēkiem ir neliels satraukums par to un viņi nevēlas sevi tādā veidā izlikt. Un es joprojām to jūtu. Ziniet, es domāju, ka pat tad, kad mēģinu runāt par savām lietām, ko daru, man tomēr šķiet, ka man vieglāk patīk runāt par kādu citu, nevis par savu. Jā, jūs zināt, sociālais aspekts ir interesanta visa šī daļa. Un tas ir, man tas ļoti patika, jo man tas ir veids, kā psalmu mērogot to, ko es darīju uz grīdas restorānā, tu runā, ej no galda uz galdu, lai runātu ar cilvēkiem par vīnu un interesi par to, ko viņi vēlas dzert un ko viņi ēd. Un tāpēc man tas bija veids, kā to mērogot un darīt kopumā ar daudziem dažādiem cilvēkiem, atbildēt uz daudziem dažādiem jautājumiem un regulāri runāt par šīm lietām ar daudziem dažādiem cilvēkiem.

Džeisijs Tops 06:58 Labi, es zinu, esmu dzirdējis dažus cilvēkus sakām: labi, tas nav īsti, jūs zināt, tas ir nepieciešams biznesam. Un es kaut kā nepiekrītu. Man šķiet, ka sociālie mediji ir ļoti svarīgi. Like ir būtisks resurss cilvēkiem un vīnam. Vai jūs tam piekrītat? Ne vienmēr ķeksītis. Taču, tāpat kā jebkura veida sociālie mediji, es domāju,

Amanda Makrosina 07:15 jā, es domāju, ka jūs zināt, šobrīd nē, no tā nav iespējams izvairīties. Ja jūs nodarbojaties ar biznesu, es domāju, ka ir ļoti maz uzņēmumu, kas atturējās tikai par piekļuvi, pareizi, piemēram, jūs varētu patiešām noskaidrot, kas ir jūsu klienti, un izveidot spēcīgu kopienu. Un es domāju, es domāju, ka tam noteikti ir sociāls aspekts. Bet ir arī tāds kā cilšu elements uzņēmumiem, kas patiešām demonstrē un, ja mēs runājam par vīna zīmoliem, piemēram, parāda, kas jūs esat ārpus pudeles, vai ne, piemēram, daudzi no tiem, kad es paskaties uz Napas ieleju, vai ne? Tā ir vieta, kas piepildīta ar pārsteidzošu vīnu, pārsteidzošu Cabernet. Bet jūs zināt, kāda ir atšķirība starp šo Cabernet no Tokulan vīna dārza un citiem Cabernet no Chokolate. Un vīna dārzs? Bieži vien cilvēku intereses bieži vien ir viņu intereses un tas, kas viņus motivē. Un tāpēc es domāju, ka man šķiet, ka tas, ko esmu redzējis, darbojas ļoti labi, ir veidot šo kopienu ap to, kas ir īstie cilvēki aiz zīmola, un parādīt, ko šī pudele nozīmē ne tikai vīnogas un sulas, vai šie cilvēki nodarbojas ar medībām? Vai viņi nodarbojas ar makšķerēšanu? Vai viņi aizraujas ar teātri? Vai viņi nodarbojas ar mākslu, un es domāju, ka tad, kad cilvēki paņem šo pudeli, tās ir lietas, kas viņiem patiešām atsaucas, ne tikai to, kā garšo vīns un kā tas savienojas ar viņu ēdieniem. Tāpēc, manuprāt, sociālie mediji ir kļuvuši ļoti svarīgi, jo, kā mēs redzam, parādās arvien vairāk zīmolu, jo vīna kultūra turpina paplašināties, jo arvien vairāk reģionu sāk ienākt gan no ražošanas, gan pēc importēšanas. Un tāpēc es domāju, ka jo vairāk mums ir iespēja dzirdēt dažus no šiem personīgākajiem stāstiem aiz faktiskajām etiķetēm, jo ​​labāk tas ir vīnam kopumā.

Džeisijs Tops 08:54 Jā, tā ir lieliska perspektīva. ES piekrītu. Es domāju, ka es intervēju dažus vīna direktorus šeit Ņujorkā aplādei, un daži no viņiem pamatā teica, ka viņi uzzina par jauniem vīniem un jauniem ražotājiem, izmantojot sociālos medijus, jo jūs zināt, cilvēki ir tik aizņemti, ka viņiem nav vairs laiks doties uz daudziem festivāliem un tirdzniecības izstādēm. Tāpēc es domāju, ka daudziem ražotājiem patiešām ir jāsaprot, ka viņi ne tikai sniedz mums priekšstatu par jūsu vīna etiķeti, kas ir ļoti skaista.

Amanda Makrosina 09:26 Un apstrādājiet tikai tik daudz dronu šāvienu, vai zināt? tieši tā,

Džeisijs Tops 09:29 Tieši tā. Tāpēc tagad es pat nedzirdēju par ērču ķeršanu līdz pandēmijai, un varbūt tāpēc, ka tā nebija, man pat nav ne jausmas, kad tā sākās. Vai jūs varētu paskaidrot, kas ir TOC?

Amanda Makrosina 09:44 Jā, tātad TikTok patiesībā tas ir attīstīts bizness, kā tas patiesībā sākās kā lietotne Musical musical Lee. Tā ir mūzika al dot L y. Un tad tas bija tas, kas tika iegādāts, un patiesībā ir notikušas dažas dažādas iterācijas, bet galu galā, ziniet, es domāju, ka jums tiešām ir tāds priekšstats par ķeksīti, jo es, es neizmantoju ķeksīti. līdz apmēram pirms pusotra gada, kad es sāku to izmantot. Bet ķeksītis patiesībā ir tikai interesanta platforma, un, manuprāt, tā ir hibrīds starp Instagram un YouTube. Un tad tajā ir nedaudz vairāk sociālās mijiedarbības, ko jūs redzētu Instagram, taču tas noteikti ir vairāk vērsts uz video, piemēram, YouTube. Bet tā ir globāla platforma. Tas ir, kā jau teicu, uz video balstīta, un tagad lietotnē varat augšupielādēt videoklipus līdz trīs minūšu garumā, 10 minūtes, ja veidojat ārpus lietotnes, un tā ir aizraujoša pasaule, tā ir pasaule, kuru es nekad neesmu redzējis. Domāju, ka iekļūšu, es biju YouTube un Instagram fokuss gadiem ilgi, man nebija intereses iekļūt Tik Tok, jo, kā jūs atceraties, Tiktok patiešām bija vieta, kur, piemēram, jūs veicat lūpu sinhronizāciju ar videoklipiem un horeogrāfiskām dejām. , pa labi? Tāpat kā bērniem. Tie tiešām bija bērni, kad, un jūs zināt, man ir 36 gadi, piemēram, es vairs neesmu bērns. Bet ziniet, es dzirdētu par tādiem, piemēram, 14 un 15 gadus veciem jauniešiem, kas dejo jautras dejas, un es domāju, ka tas ir ļoti forši. Bet, piemēram, es vienkārši neredzēju sev vietu šajā pasaulē, vismaz sākotnēji.

Džeisijs Tops 11:13 Kas lika jums izlemt to izmēģināt?

Amanda Makrosina 11:16 Draugs, kurš ir komēdiju pasaulē, skatījās uz dažiem ruļļiem, kurus es veidoju Instagram. Un viņa teica: zini, es domāju, ka tev tiešām vajadzētu paskatīties uz ērču. Man bija tā, es nezinu, piemēram, vai ir kāds, kas ir pat Tiktoks, piemēram, vecāks par 21 gadu. Un viņa patiesībā ir tā, it kā tā ir plašāka demogrāfija, nekā jūs domājat. Un tagad varat augšupielādēt garākus videoklipus. Un es domāju, ka ar to jūs gūtu lieliskus panākumus. Tāpēc es teicu: Labi, tāpēc es sāku kaut kā ar to mānīties, ka šis bija kā 2021. gada jūnijs. Un sākumā es domāju, ziniet, atkal es joprojām domāju, ka šī būs jaunāka demogrāfiskā situācija. , jūs zināt, paaudze, kurai, iespējams, nav daudz tērējamu ienākumu, kas nav īpaši vēja gudrība vai pat neinteresē vīnu. Tāpēc mums ir jāsaglabā pudeles, kas ir līdzīgas 10–15 ASV dolāru vērtībā, kas ir pieejamas pārtikas preču veikalos. Un es to darīju dažus mēnešus. Un es sapratu, ka kļūdījos. Es biju ieguvis šo lietotni pilnīgi nepareizi. Un tas attīstījās daudz vairāk, nekā es biju sapratis. Demogrāfija bija daudz plašāka, nekā es biju gaidījis. Un cilvēkus patiešām interesēja dārgāks vīns, un viņi bija daudz gudrāki par vīnu un vairāk ziņkārīgāki, nekā es biju sapratis. Un tas notika tikai pēc sešiem mēnešiem, līdz es to sapratu, taču tas notika tikai tā paša gada decembrī 2021. gadā. Es augšupielādēju kā videoklipu. Tas vienkārši bija kaut kas ar oriģinālu skaņu. Un no šī video man radās tik daudz jautājumu, piemēram, ko jūs darāt restorānā, kad tiek pasniegts vīns? Un kādi ir jūsu iecienītākie šampanieši? Un, piemēram, ja es svinu, tāpat kā visi šie jautājumi par vīnu, un man bija tā, ka tas ir patiešām interesanti. Un Tik Tok viņi tikko bija atklājuši šo būtībā funkciju, kurā varat atbildēt ar video, un tāpēc es sāku atbildēt uz dažiem no šiem komentāriem ar dažādiem videoklipiem. Un viņi pacēlās gaisā, un tas gandrīz uzreiz, tāpat kā cilvēki runā par vienas nakts panākumiem Tik Tok, piemēram, sešus mēnešus bija kluss. Un tad šo dažu nedēļu laikā mans konts pieauga no aptuveni 250 sekotājiem līdz 30 000. Piemēram, oho, dienas, tas ir īss laiks, un es saņemu simtiem 1000 lietošanas jautājumu no cilvēkiem. Es skatos savus demogrāfiskos datus, un tajos ir redzams, ka 75% sieviešu ir vecumā no 25 līdz 55 gadiem, un liela daļa no tiem ir vecumā virs 30 gadiem. Un viņus interesē vīni, kurus jūs zināt, 30 līdz 50 USD. Piemēram, tie nav lēti vīni. Es domāju, tie nav traki, dārgi vīni. Un mēs varam runāt par to, jūs zināt, ka vēlāk, bet tas mani pārsteidza, cik cilvēki bija zinātkāri, un tas man nozīmēja, ka es kā nozare nedomāju, es vienkārši nedomāju, ka mēs esam runājuši par pareizajām lietām un veic lielisku izglītošanas darbu, jo galu galā tas bija satura izveide, tā bija tikai vīna izglītība, kontekstualizējiet to cilvēkiem, kas veic situācijas lietas. Un, ziniet, es domāju, ka man ir jāatzīst, kur tas pienākas, jo ir daži lieliski veidotāji, piemēram, tūkstošgades, daži ISIS, Daniels, Deivids Čangs. Džeimijs Grifs, it kā šie puiši darīja lielisku saturu un patiešām sāka bruģēt ceļu, un es uz to paskatījos, un man bija tā, ka es domāju, ka kopā mēs patiešām varam apvienot šo vīna sarunu kopienu, kas pastāv Tiktok.

Džeisijs Tops 14:28 Oho, tas ir lieliski. Jā, es domāju, ka liela daļa no tā ir tikai tāpēc, ka sociālie mediji darbojas tik ātri. Tas ir gluži kā otrreiz, kad pagūstat iepazīties ar Instagram un pēc tam stāstiem, un tad ir vēl kaut kas. Un tad jūs zināt, ražojiet kā vīna ražotāji un mediju uzņēmumi. Tas ir kā, ak dievs, kā tas ir, tāpēc veselas nodaļas, kurām patīk, pamatā pēta šīs lietas un pēc tam izveido to uzņēmumiem, jo ​​tas ir tik ātri. ātri.

Amanda Makrosina 15:01 Jā, tas attīstās ļoti ātri. Es domāju, pat katru dienu, nedēļu, it īpaši ķeksīti, es domāju, tā ir ļoti, ļoti ātra platforma, kurā varat izveidot satura gabalu. Un pēc nedēļas tam nebūs nozīmes, it īpaši, ja tā tiek izmantota kā oriģināla skaņa. Un jūsuprāt, jā, es domāju, ir veselas komandas, ir cilvēki, kas ir veltīti tikai sociālo mediju darbībai. Kas, ja paskatās pirms pieciem gadiem, vīna nozarē tā nebija. Tagad citās nozarēs, protams, pareizi. Jā, paskaties uz modi, skaistumu. Ziniet, daudzām dažādām nozarēm nebija pilnas sociālo mediju komandas. Bet vīns vienmēr ir bijis nedaudz lēns, lai pieņemtu sociālos medijus. Un tāpēc es domāju, ka tas ir lielisks solis pareizajā virzienā redzēt, ka daži mārketinga departamenti piesaista cilvēkus specializēties tikai sociālajos medijos, un tas ir viss viņu darbs. Tā kā jums ir taisnība, tas ir pilnas slodzes darbs. Un ikviens mārketinga speciālists, kurš domā, ka var to kādam vienkārši uzdāvināt kā blakus projektu un cerēt, ka tas būs veiksmīgs, es domāju, ka tas būs patiesi pārsteigts, ka viņi to nedarīs. tur ir daudz kustību bez vairāk pilna laika vai pat, jūs zināt, otrās pilnas slodzes daļas. Tas ir daudz.

Džeisijs Tops 16:05 Oho, es esmu tik fascinēts.

Amanda Makrosina 16:09 Tā ir aizraujoša pasaule. Es domāju, es

Džeisijs Tops 16:11 Kaut tas būtu kā video, jūs varat redzēt manas acis. Tas ir kā abi. Jā. Tātad jūs teicāt, ka faktiskie videoklipi bija līdzīgi, tas bija 10 sekundes, lai atzīmētu Patīk, 10 minūtes? Vai arī kā tas darbojas?

Amanda Makrosina 16:26 Jā, tātad tas viss ir video, lai gan es domāju, ka jūs varat, varat ievietot video vai tagad varat ievietot fotoattēlus slaidrādes formātā, bet šīs sarunas nolūkos varat ievietot videoklipu, kura garums nepārsniedz trīs minūšu garumā. Tātad jūs varat izveidot visu videoklipu un lietotni, ko es daru. Lielāko daļu laika es veicu visu savu filmēšanu un visu savu montāžu faktiskajā ērču lietotnē. Un, ja jūs to darāt, varat ierakstīt līdz trim minūtēm. Ja jūs to darāt ārpus lietotnes, ko es ik pa laikam darīšu, varat augšupielādēt 10 minūšu garu videoklipu, taču lielākā daļa satura, ko redzat, tiek atzīmēts, jo tas ir ļoti ātrs. Un, ja jūs nekad neesat izmantojis ķeksīti, es jums vienkārši uzzīmēšu attēlu. Tātad jūs atverat lietotni, un tā būtībā ir ekrāns. Un jums ir divas kolonnas. Viena ir nākamā kolonna. Un otra ir jums paredzēta lapa, kurā visi ieteiktie videoklipi ir ļoti reti. Vai jūs tur atrodaties un faktiski meklējat saturu. Tas viss tagad ir vairāk aktuāls, bet būtībā tas ir tikai videoklipu ieteikšana, ka algoritms jums iesaka videoklipus, kas, viņuprāt, jums patiks, pamatojoties uz interesēm un citām lietām, kas jums patika. Un viņi sāk jums izveidot iemiesojumu vai jums profilu. Es domāju, jūs nezināt, ka tas viss notiek. Bet jūs sāksit redzēt saturu, kas parādās jūsu lapā, un jūs turpināsit ritināt un ritināt, un ritināt un ritināt. Un to sauc par lapu jums. Galu galā tas ir kā radītājs, kur vēlaties nonākt, jo tieši tur jūs iegūsit visvairāk atklājumu. Bet tas ir aizraujoši. No līdzīga viedokļa, jūs zināt, šis atklājums ir ļoti spēcīgs. Un, ja jūs varat izveidot saturu un tikt atklāts šajā platformā, un algoritms precīzi izdomā, kur šis saturs ir jāizplata. Tā ir ļoti spēcīga lieta, ko līdz šim nav spējusi paveikt neviena cita lietotne.

Džeisijs Tops 18:06 Tātad būtībā, cik ilgs laiks jums nepieciešams, piemēram, lai izveidotu videoklipu?

Amanda Makrosina 18:12 Es domāju, ka tas ir atkarīgs no videoklipa, bet tas var aizņemt no apmēram stundas līdz sešām stundām. Es domāju, kā jau teicu, lielākā daļa, manuprāt, sāku atbildēt uz šo un lielāko daļu satura, ko jūs tur redzat, lai gan varat augšupielādēt līdz pat trim minūtēm. Lielākā daļa satura, ko redzat, ir no 30 sekundēm līdz pusotrai minūtei, mans saturs mēdz būt garāks, jo vīns mēdz būt sarežģītākas tēmas. Tāpēc es mēdzu tam veltīt divas līdz trīs minūtes. Tāpēc padziļināti videoklipi aizņem ilgu laiku. Parasti viņi mani aizvedīs no sešām līdz astoņām stundām, it īpaši, ja tas ir sarežģītāks temats, kā jūs zināt, lai izjauktu atšķirības starp šampanieti un Prosecco, es paņemšu laiku un es iztīriet to, es pārliecināšos, ka katra lieta, kas nāk no manas mutes, ir apzināta. Un jūs saprotat tikai svarīgākos punktus, kas ir ļoti grūti. Un es domāju, ka jūs kā rakstnieks to droši varat novērtēt, vai ne? Tāpat kā jūs patiešām vienkārši mēģināt izdomāt, kas man varētu patikt, cik daudz no tā es varu noņemt, nezaudējot sava teiktā jēgu. Un tas ir tas, ko es cenšos darīt, jo, kā jau teicu, ritiniet ļoti ātri, cilvēku uzmanības līmenis ir daudz īsāks, un jums ir jāpiesaista viņu uzmanība pirmajās trīs sekundēs un pēc tam tā jānotur. Tāpēc dažas lietas, ko es daru, ko pamanīsit videoklipos, ir tas, ka es daudzkārt mainu sava videoklipa leņķi, pat piemēram, teikuma vidū, un tas liek jūsu smadzenēm domāt, ka skatāties kaut ko jaunu. Tātad, jā, man būs vajadzīgas apmēram sešas līdz astoņas stundas visu šo darbību dēļ, ko es daru, lai saglabātu uzmanību, lai nodrošinātu, ka saturs ir pēc iespējas specifiskāks, bez jebkādām pūkām, un pēc tam arī pārliecinieties, ka es to saglabāju atbilstoši. Tātad jūs zināt, kāpēc kādam rūp Itālijas DLC Geez? Nu, jo galu galā tas attiecas uz kvalitāti, vai ne? Tātad, ja uz etiķetes redzat do CG, kas bieži vien var nozīmēt kvalitāti, un es domāju, ka, ja varat to saistīt ar lietām, par kurām cilvēki jau zina, tad kontekstuāli tas ir tas, kas viņus interesē uzzināt vairāk par to, kas vai CG ir,

Džeisijs Tops 20:07 Oho, tas prasa daudz radošuma, daudz mūsu izpratnes, protams, vīna nozares, ko jūs darāt, un pēc tam saprotot lietotni, izprotot visu programmatūru.

Amanda Makrosina 20:20 Tas ir, tas ir, tas ir bijis ceļojums, bet tas ir bijis jautri. Ziniet, es domāju, ka vienīgā lieta, kas man patīk, ir tā, ka es esmu ļoti, ļoti zinātkāra. Bet tur ir daudz informācijas, vai ne. Un ir tik daudz lielisku veidotāju, pat ārpus vīna telpas, kas dara pārsteidzošas lietas. Un tāpēc es skatos, ko viņi dara, ziniet, es cenšos veikt piezīmes un mēģinu redzēt, ko daži no tiem izmanto, kā viņi izmanto lietotni, kā viņi sadarbojas ar savu auditoriju un ko viņi dara. daru, lai ne tikai iegūtu šos viedokļus, bet arī lai sazinātos ar viņu auditoriju un pārliecinātos, ka viņi viņiem palīdz, jo galu galā tas ir tas, ko jūs zināt, es esmu tur, ko darīt, es neesmu tur, lai noteikti padalies ar savu stāstu, esmu tur, lai palīdzētu. Un, ja tas notiek caur manu ceļojumu un ar maniem stāstiem, lieliski, bet ziniet, mans uzdevums ir nodrošināt, ka cilvēki jūtas atbalstīti un jūt, ka viņiem ir balss un viņi nejūtas iebiedēti restorānā. , kad vīns, kas tikko tika prezentēts, es neesmu uzaugusi vīna saimniecībā, es jutu visas tās lietas, visu to nedrošību, ko cilvēki ir izjutuši ap vīnu, es personīgi to esmu izjutis un laiku pa laikam, turpinu lai tās sajustu. Ziniet, es esmu 36 gadus veca sieviete vīna nozarē, jo mans draugs joprojām saņem vīnu sarakstu. Tāpēc es, ziniet, es zinu, ka šīs sajūtas man joprojām ir ļoti svaigas. Tātad, ziniet, mans mērķis ir acīmredzami likt cilvēkiem dzert vairāk vīna, kā arī likt viņiem justies ērti savā ceļojumā un aizrautīgi iedziļināties un iedziļināties reģionos un dažādos ražotājos un stilos. Un tas ir vienkārši tik jautri. Jo es atceros to sajūsmu, kāda man bija. Un man ir bijis patiesi atsvaidzinoši dzirdēt dažus citus cilvēkus, kuri ir atgriezušies un teikuši: ziniet, jūs esat mani tik ļoti aizrāvuši ar vīnu. Un es nekad nedomāju, ka tas ir iespējams, jo es neesmu uzaudzis vīna dzērāju ģimenē. Tā tas ir, tādā veidā tas ir patiešām iepriecinoši.

Džeisijs Tops 22:02 Jā, es domāju, ka daudzas lietas, kas tik ātri kļuvušas tik veiksmīgas, ir lietas, kas padara vīnu pieejamu. Es domāju, ka vīns ir bijis tas, kas patīk tikai noteiktai klasei, kur ir teikts, ka tikai noteiktai šķirai vajadzētu būt un dzert un baudīt. Un es domāju, ka sociālie mediji noteikti padara to pieejamāku. Un es domāju, ka tāpēc tas tik ātri tiek uzspridzināts. Un tagad, vārds no mūsu sponsora, kaut kas notika, kad es iepirkos Total Wine un citur, es ne tikai atradu savu iecienītāko Cabernet, bet arī saņēmu to par viszemāko cenu. Ir tik daudz lielisku pudeļu, no kurām izvēlēties, ka es gribēju tās visas iegādāties. Nevaru sagaidīt, kad varēšu atgriezties Total Wine un iegūt jaunas, ko izmēģināt kopā ar draugiem par zemākajām cenām vairāk nekā 30 gadus. Atrodiet, kad jums patīk un patīk tas, kas jūs atradīsiet pilnīgu vīnu un daudz ko citu. Dzeriet atbildīgi, esiet 21 gadus vecs. Tātad, ja vīna ražotājs to nedara, daži no viņiem patiešām var atļauties to darīt mājās. Bet, ja viņi nevar atļauties to darīt mājās, viņi sadarbojas ar satura veidotāju, piemēram, jūs, vai ne? Vai tas tā darbojas?

Amanda Makrosina 23:16 Mēs varētu sākt iesaistīties juridiskajā sarunā, vai ne. Tāpēc ir dažas juridiskas lietas, kuras jūs varat un nevarat darīt gan juridiski, gan no kopienas vadlīniju viedokļa. Tāpēc lietotnē Tiktok ir savas kopienas vadlīnijas, kurās ir norādīts, ko jūs faktiski varat darīt lietotnē saistībā ar publicēšanu par alkoholu. Un tāpēc ir diezgan skaidrs, ka ērce nevēlas, lai jūs tirgotu vai pārdotu alkoholu, viņi acīmredzami nevēlas, lai jūs nodarbotos ar mārketingu bērniem. Tas ir pašsaprotami. Paturot to prātā, jums ir jābūt ļoti uzmanīgam, veidojot saturu, jo īpaši alkohola segmentā, lai tieši nepārdotu šo vīnu. Tagad jūs varat runāt par vīnu un izglītoties par šo vīnu, bet jūs nevarat teikt, ka pērciet šo vīnu, tas maksā 50 USD. Un šeit jūs dodaties, lai to iegādātos. Šī iemesla dēļ kā radītājam ir nedaudz grūti strādāt tieši ar zīmolu. Ir veidi, kā to apiet. Un es domāju, ka, ja esat vīna darītava, jūs noteikti varat nolīgt satura veidotājus vai sadarboties ar radītājiem, lai izveidotu saturu ap jūsu zīmolu, taču tas tā nav, es domāju, ka jums tas ir jādara, jums ir jāapzinās fakts, ka tas ir nebūs tikai tiešā pārdošana. Piemēram, iespējams, jūs veidojat saturu saistībā ar notiekošo notikumu, varbūt jūs veidojat saturu, kas ir vairāk vērsts uz izglītošanu, tas ne vienmēr būs trieciens sejai, piemēram, nopērc manu vīnu, tas ir garšīgi. Un tad, ja esat vīna darītava, konsultējieties ar savu juridisko komandu, jo ir dažas sekas tam, ko jums ir atļauts darīt un ko nedrīkst darīt, un es domāju, ka jūs zināt, dažas vīna darītavas, kuras es nedaru. Nedomāju, ka uz Mērijas ir kādas garāžas vai tanku, tur ir dažas. Bet es zinu, ka daži vīna darītavu īpašnieki un mārketinga cilvēki man ir pauduši, ka viņi juridiski nevar piedalīties Tik Tok, taču viņi ir vīndari var būt Tik Tok. Tātad viņu vīndari var radīt saturu. Es domāju, ka tas ir patiešām forši, vai ne? Tā kā jūs, iespējams, varētu būt vīndaris, kas ved cilvēkus uz dažādiem vīna dārziem un parāda viņiem vīna gatavošanas procesu un patīk: Kādas dziesmas jūs klausāties, atrodoties vīna darītavās, jūs varat darīt miljons dažādu lietu. Un jums var būt daudz jautrības, piemēram, tick tock ir tik jautra platforma. Un tas ir tas, ko es sapratu agrāk. Vienkārši mums ir tik jautri, ka varat būt tu pats un darīt visu, ko vēlaties, patīk, un tas visu laiku mainās. Un es zinu, ka pārmaiņas dažiem cilvēkiem ir biedējošas, bet patiesībā tas ir labs laiks.

Džeisijs Tops 25:41 Tātad, kā tas nozīmē pārdošanu? It kā es būtu vīna ražotājs, tas ir, labi, lieliski. Piemēram, tas izklausās forši. Un cilvēki, jūs zināt, vienkārši ikdienas cilvēks runās par manu vīnu. Bet kā tas izpaužas pārdošanā?

Amanda Makrosina 25:58 Es domāju, ka, ja jūs jautātu mārketinga personai, kā viņa sociālie mediji kopumā nozīmē pārdošanu, jūs skatāties uz ilgtermiņa pārdošanu, jūs ne vienmēr skatāties uz tiešu reklāmguvumu. jūs meklējat auditorijas veidošanu, jūs vēlaties turpināt sadarboties ar sabiedrību, jūs paturat cilvēkus prātā. Pa labi. Bet es domāju, ka arī tas ir tas pats, tie ir tie paši mārketinga principi, vai ne? Piemēram, jūs vienkārši mēģināt likt cilvēkiem saprast, ko jūs darāt, ne tikai ražojat vīnu. Tātad tā ir garāka konversija. Protams, jūs zināt, ir daži, kuriem sākotnēji ir veicies ļoti labi. Un es domāju, ka, ja paskatās, Džo Vāgners ir tik lielisks vīndara paraugs, kurš ir uz nebēdu, un, ziniet, viņš, iespējams, tiek pārdots diezgan daudz vīna netīšām, vienkārši esot pašam un darot trakas lietas. Bet vai es varu publicēt savu jauno izlaidumu, runājot par 'patīk'? Protams, jūs varat, bet vai tas nekavējoties tiks pārvērsts par pārdošanu? Varbūt nē, ja neesat paveicis kājas darbu. Tāpēc es domāju, ka jūs zināt, ka ķeksītis neatšķiras no jebkuras citas sociālās platformas, un tad jums ir nepārtraukti jādara darbs, un jūs ne vienmēr saņemsit šo ieguldījumu atdevi nekavējoties. Tas prasīs laiku.

Džeisijs Tops 27:02 Labi. Tam ir pilnīga jēga. Tas ir kā attiecību veidošana. Pa labi?

Amanda Makrosina 27:06 Pilnīgi. Jā. Es domāju, tas ir, es domāju, ka tas ir tikai nedaudz, tā nav, jūs neizņemat reklāmu un vīna entuziasti, jūs neesat, jūs zināt, jūs veidojat īstas ilgtermiņa attiecības, tāpēc ka tad, kad viņi ierauga reklāmu, un vīna entuziasti saka: ak, jā, varbūt ir pienācis laiks, vai zināt? jā,

Džeisijs Tops 27:21 tam ir pilnīga jēga. Tātad, kādi videoklipi jums darbojas labi, tāpat kā citi videoklipi, piemēram, How To? Vai tas ir pamācošs?

Amanda Makrosina 27:31 Daži no tiem ir pamācoši. Jā. Tāpēc es nesen ievietoju video, piemēram, kā atvērt šampanieti. Un tas izdevās ļoti labi, jo tas tika koncentrēts uz Jaungada vakaru, kas ir ļoti apzināti. Tātad tie, kas jums patiešām patīk, arī cilvēkiem patīk, piemēram, es ceļošu uz dažādiem vīna reģioniem. Un viņiem patīk iet cauri dažādiem vīna reģioniem un redzēt dažādus vīna dārzus un kādu pieredzi, kas man tur ir. Tātad mazliet vuaristiskāks. Tam vienmēr ir sava veida izglītojoša sastāvdaļa. Tāpat kā es vienmēr cenšos pamest vai vismaz dot cilvēkiem kaut ko tādu, kam ir ne tikai vērtība, bet vai šī vieta nav skaista? Un kā bieži tas ir pareizi? Tāpat kā mums ir paveicies būt šajā nozarē, kur šīs vietas ir ārkārtīgi skaistas, un mēs dzeram brīnišķīgu vīnu un visu laiku redzam šīs skaistās lietas. Bet es cenšos šeit un tur pievienot mazliet vērtību, pat ja tas ir tikai jūs zināt, neliela piezīme par to, piemēram, es esmu Montalcino, galvenā vīnoga ir centrā, Vaizey. Un šis ir ražotājs, par kuru jums vajadzētu zināt. Tādas lietas, kas, manuprāt, ir tikai mazas informācijas daļiņas. Bet viņi vienmēr ir izglītojoši, zināt, dažas lietas, ko esmu darījis, ir vairāk saistītas ar situāciju. Tā, piemēram, es spēlēšu šķīvi, vairākus dažādus varoņus izrādē, piemēram, video. Un es būšu viesis. Tā būs raudāšana, un es to ielikšu nākamgad. Jā. Pa labi. Tātad jūs esat kā sēdēt restorānā un jums patīk, ka šis psalms sniedz jums vīnu karti. Un jūs domājat: Ak, tas ir, ziniet, tas ir patiešām liels, ziniet, kas man jādara? Un viņiem vienkārši patīk aiziet. Un tu, piemēram, ko? Un tāpēc pārtraukums, es sadalos tā, cik ilgi tas tiek organizēts, piemēram, patiešām vienkāršas lietas savā ziņā, bet pēc tam patīk arī ļoti sarežģītas lietas, kas prasa mazliet vairāk paskaidrojumu. Un tad es varu veikt vairākas daļas. Un vienmēr gribas viņu pamest, kad kaut kas vairāk, tāpēc mēs vienmēr cenšamies viņus atstāt, piemēram, es arī es spiežu, es stumju cilvēkus, es domāju mazliet tālāk, nekā es domāju, ka es varētu. Un to bija patiešām jautri redzēt. Jo es domāju, ka mēs vienmēr esam pieņēmuši, ka cilvēki vēlas tikai pamatus. Un viņi patiesībā vēlas mazliet vairāk. Viņi patiesībā vēlas daudz vairāk. Un tāpēc es pievienoju vairāk informācijas, kas, manuprāt, ir ērta. Tāpat kā es domāju, ka dzīvošana mazliet neērtā zonā, tikai informācijas līmeņa ziņā ir laba vieta, kur būt. Cilvēki ir zinātkāri, viņi ir gudri, viņi vēlas zināt, viņi vēlas zināt lietas, tāpēc es centos viņiem sniegt pēc iespējas vairāk.

Džeisijs Tops 29:43 Tas ir bijis tik izglītojoši informatīvs, ka mans prāts ir satriekts.

Amanda Makrosina 29:50 Es ļoti priecājos to dzirdēt. Tur ir bijis patiešām jautri. Es nedomāju, ka pirms diviem gadiem es nedomāju, ka būšu TikTok meitene, bet šeit mums ir 36 gadi un TikTok meitene.

Džeisijs Tops 30:00 Es domāju, ka es esmu Gen X. Tātad es domāju, es neesmu. Es neesmu vecāks tūkstošgadnieks. Es esmu X paaudze. Tātad man ir jautājums, kāpēc? Jā. Es vienkārši esmu šokēta. Tas ir traki. Tomēr tas ir jautri. Tātad, kad jūs nerunājat par TED sarunām un vienkārši izbaudāt sevi, kas ir jūsu glāzē? Pēdējais jautājums.

Amanda Makrosina 30:26 Teiksim, mana glāze. Cash vienmēr ir lielisks vīns atvērts, jo es vienmēr dzeru video. Bet vai es esmu stikls? Zini, es esmu burbuļu meitene. Man patīk laba šampanieša glāze. Bet jūs zināt, ko es pēdējā laikā mīlu, ir Oregona dzirkstošā? Es nezinu, cik daudz no tā jums ir bijis.

Džeisijs Tops 30:42 Ak, man tas nav bijis daudz. Bet tas ir aizraujoši. Tas ir tik labs. Patīk

Amanda Makrosina 30:47 Šardonē. Un tad dzirkstošais vīns no Chardonnay. Un Oregona ir tik garšīga. Man ir ļoti jautri izpētīt šo reģionu kopumā. Bet es esmu bijis, es esmu mīlējis dažas dzirkstošās, kas nāk no turienes. Un jo vairāk es varu saņemties rokās, jo labāk.

Džeisijs Tops 31:00 Jā, tik pārsteidzoši. Liels paldies, ka pievienojāties mums. Tas ir bijis tik lieliski.

Amanda Makrosina 31:06 Prieks ir mans. Paldies, ka esat mani.

Džeisijs Tops 31:13 Sociālo mediju platformu pieauguma temps var šķist patiešām milzīgs. Tātad, kuri no tiem būtu jāizmanto, sākot no izklaidējošiem veidiem, lai izglītotu savus patērētājus un beidzot ar jaunu patērētāju piesaistīšanu? TikTok varētu būt tā sociālo mediju platforma, kas jums jāpārbauda. Kādas ir tavas domas? Ja jums patika šīsdienas epizode, mēs labprāt izlasītu jūsu viedokļus un dzirdētu jūsu domas. Un, hei, kāpēc gan nepasakiet saviem vīnu mīlošajiem draugiem, lai viņi mūs apmeklē, lai atcerētos, ka varat abonēt šo aplādi Apple, Google, Spotify un jebkur citur, kur klausāties aplādes. Varat arī apmeklēt vietni wine mac.com backslash aplāde, lai skatītu vairāk epizožu un atšifrējumus. Es esmu Džeisijs Topss. Paldies par klausīšanos.